Klachten

Bij PediFris zetten we ons in voor jouw tevredenheid. We streven ernaar om elke bestelling zo efficiënt en effectief mogelijk te verwerken. Maar we begrijpen dat er momenten kunnen zijn waarop dingen niet gaan zoals gepland. Als je een probleem ondervindt, horen we dat graag. Jouw feedback is van onschatbare waarde en helpt ons om onze diensten voortdurend te verbeteren.

Heb je een klacht over een product of onze service? Laat het ons weten. We zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat jij tevreden bent met de oplossing. Vul ons klachtenformulier in en we zullen, op werkdagen, binnen 24 uur contact met je opnemen om de situatie te bespreken.

Bij PediFris® waarderen we jouw geduld en begrip. Daarom dank voor het geven van de gelegenheid om eventuele problemen recht te zetten.

In het geval van een brievenbusverpakking:

Een postbode beschikt niet over een barcode scanner. Daarom worden de Track & Trace codes automatisch geüpdatet en kan het zijn dat jouw pakketje al als bezorgd is aangemerkt terwijl dit nog niet is gebeurt.

Wil je weten waar je pakket is? Neem dan contact op met MyParcel, zij kunnen vaak in detail vertellen hoe de route verloopt of is verlopen van jouw pakketje

Het kan ook voorkomen dat je pakket bij buren is bezorgd dus vraag ook rond in je omgeving

Maak in dit geval een foto van de beschadigde producten (inclusief factuur).

Beschrijf de beschadiging zo gedetailleerd mogelijk en mail deze met het bestelnummer naar PediFris® via het formulier op deze pagina.

In de meeste gevallen zullen wij binnen 24 uur contact met je opnemen om te kijken wat wij kunnen doen om jouw probleem op te lossen.

Maak in dit geval een foto van de bestelde producten (inclusief factuur).

Beschrijf de klacht zo gedetailleerd mogelijk en stuur deze naar PediFris® via het formulier op deze pagina.

Vergeet niet je bestelnummer te vermelden hiermee versnel je het afhandelingsproces. In de meeste gevallen zullen wij, op werkdagen,  binnen 24uur contact met je opnemen om te kijken wat wij kunnen doen om jouw probleem op te lossen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@pedifris.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Meldingsformulier

Klachtenformulier

Upload afbeelding

Deze site is gebouwd door mh.nl
cartchevron-down